ESIC Hospital, Lucknow
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Ipd-services

 ESI Corporation took over the administration of the previous 75 bedded State run ESIS Hospital on 22.12.2016.  Almost all the speciality services  are present in this hospital. The general public of Lucknow is also served here as this hospital is open for Non-insured persons and also for beneficiaries of Ayushman Bharat(AB-PMJAY)scheme. Home Drug delivery has started through speed post/ registered post  services of India Post.

 

All Broad Specialty Services                                              

  1. Gen. Medicine                                                                           
  2. Gen. Surgery                                                                           
  3. OBG                                                                                         
  4. Pediatrics                                                                                      
  5. Ophthalmology
  6. ENT
  7. Respiratory Medicine
  8. Orthopedics 
  9. 24x7 Casualty 
  10. Anaesthesia 

Last updated / Reviewed : 2024-12-09

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निर्देश

आपको CPGRAM वेबसाइट पर निर्देशित किया जा रहा है। यदि आप पहले से पंजीकृत नहीं हैं, तो आपको CPGRAM पर पंजीकरण के लिए कहा जाएगा। पंजीकृत उपयोगकर्ता सीधे अपने CPGRAM यूजर आईडी और पासवर्ड का उपयोग करके लॉगिन कर सकते हैं।

  • 1. CPGRAM में लॉग इन करें
  • 2. "Grievance Detail"के तहत "Others/Not Listed/Not Known" का चयन करें
  • 3. "Ministry/Department" ड्रॉपडाउन में ESIC चयन करें
  • 4. "Subordinate Department/Office" में क्षेत्रीय कार्यालय का चयन करें
  • 5. शिकायत का विवरण दें .

Instructions

You are being directed to CPGRAM website. You would be asked to Register with CPGRAM if not already registered. Registered users can login directly using their CPGRAM user ID and password.

  • 1. Login into CPGRAM
  • 2. In section "Grievance Detail" select "Others/Not Listed/Not Known"
  • 3. In the "Ministry/Department" Drop Down Select ESIC
  • 4. In "Subordinate Department/Office" select the Regional Office
  • 5. Provide details of the complaint

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